گلستان بایددر زمینه های مختلف احیا شود

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان گفت: استان گلستان در منطقه‎ای قرار دارد که از جهات مختلف، منطقه‎ای برجسته و بالنده است که باید احیا شود.

محمدجواد نظری‎مهردر همایش وحدت استان گلستان گفت: گلستان می‎تواند خود را به جایگاهی برتر در زمینه کشتیرانی تبدیل کند، در بحث کشاورزی از استان‎های تأمین‌کننده باشد و یا به لحاظ دارا بودن انواع آبزیان دریایی همچون ماهیان خاویاری و یا توسعه‌ای از آکواریوم بزرگ ماهی‌هایی که در دریا داریم حرف اول را بزند.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیگر کمبودها و محرومیت‎های موجود در استان ادامه داد: ما می‎توانیم با ورود صنایع مختلف به استان، بسترهای بسیاری از اشتغال را فراهم کنیم که در اکثر موارد با کوتاهی در این زمینه و ورود همان صنایع به استان‎های دیگر، از بحث پیشرفت و اشتغالزایی جا مانده‎ایم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همچنین پیگیری مشخص کردن مرزهای استانی یکی دیگر از دستاوردهای مهم بود که به آن دست یافتیم.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با مطرح کردن مرزهای استانی به عنوان هویت یک استان گفت: مدت 13 سال از عمر استان ما می‌گذرد اما همچنان مرزهای استان گلستان با استان مازندران مشخص نشده بود، که با پیگیری‎هایی که در این راستا انجام دادیم و سه وزیر را به مجلس فراخواندیم، توانستیم این مسئله مهم را عملیاتی کنیم.

شهریار سمنانی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این همایش گفت: ورود برخی از تجهیزات پزشکی در بخش جراحی قلب، مذاکرات لازم برای جلوگیری از شیوع آنفولانزای مرغی و طیور، پیگیری مصوبات سفر اول رئیس جمهور، تکمیل تعداد پایگاه‎های اورژانس شهری و جاده‎ای از جمله فعالیت‎های انجام شده نظری‎مهر نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در بخش بهداشت و درمان بوده است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.