گروه ورزش رادیو ایران‌صدا برنامه‌ای را با عنوان "نود اینترنتی" تولید می‌کند که اطلاعات و اخبار هفتگی مربوط به فوتبال داخل کشور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایصدا، "نود اینترنتی" عنوان برنامه‌ای است که با تلاش گروه ورزش رادیو ایران‌صدا تهیه و به صورت تولیدی پخش می‌‎شود.


این برنامه که نمای کوچک‌شده‌ای از برنامه‌ی 90 تلویزیونی است، فرصتی را برای کاربر اینترنت فراهم می‌کند تا به آخرین اخبار، اطلاعات، مصاحبه‌ها و تحلیل‌های کارشناسی مرتبط با فوتبال کشور در طول یک هفته دست یابد.

"نود اینترنتی" که سه‌شنبه‌ها ساعت 17 از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود، اطلاعات فوتبال داخل کشور را به شکل بسته‌ای در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

این برنامه در این هفته نگاهی به بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر دارد که از سری رقابت‌های جام جهانی است و در ادامه نیز بازی دوستانه‌ی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی فوتبال اردن و نظرات کارشناسان درباره تحلیل فنی این مسابقات بررسی می‌شود.

کارشناس مجری، نویسنده و سردبیر این برنامه محمد‌رضا احمدی و تهیه‌کننده‌ی آن طلیعه‌سادات کمالی است.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.