حضور لحظه به لحظه مليحه حكمت همسر شهيد بابايي و فرزندانشان در تمامي سكانس ها موفقيت "شوق پرواز" را تضمين كرد.

جواد نوروزبيگي تهيه كننده سينما و تلويزيون درخصوص موفقيت "شوق پرواز" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:مجموعه تلويزيوني "شوق پرواز" اثر "يداله صمدي"براساس واقعيت هايي از زبان همسر شهيد بابايي توليد شده و تمامي سكانس هاي پاياني اين فيلم نشات گرفته از اين واقعيتها است.

نوروز بيگي در خصوص حضور "حكمت"در پشت صحنه از مجموعه تلويزيوني گفت:با توجه به تبحر در بازي شهاب حسيني و الهام حميدي در اين سريال حضور همسر و خانواده شهيد بابايي تاثير گذاري بيشتري در بهبود كيفيت اين مجموعه تلويزيوني داشت.

نوروز بيگي درخصوص انتخاب بازيگراني چون شهاب حسيني و الهام حميدي براي ايفاي نقش در اين فيلم تلويزيوني گفت:ما در همان ابتدا براي نقش "شهيد بابايي" و "مليحه حكمت" روي اين دو بازيگر تاكيد بسيار داشتيم و از انتخابمان بسيار راضي و خرسنديم.

وي ادامه داد:شهاب حسيني در اين سريال به خوبي ايفاي نقش كرده و توانست خود را چنان در شخصيت شهيد بابايي غرق كند كه تمامي تصاوير و سكانس ها به صورت واقعي به نمايش درآمد.

تهيه كننده اين فيلم تلويزيوني در ادامه به نقش "الهام حميدي" اشاره كرد و گفت:"حميدي" با تاثيرگذاري و همذات پنداري و همچنين الهام گيري از همسر شهيد بابايي توانست بازي قابل توجهي را در نقش "مليحه حكمت" و در كنار شهاب حسيني ايفا كند./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار