معاون آماد و پشتيباني ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: قدرت نظامي ايران، دشمنان كشور را وادار به تغيير روش نسبت به ايران كرده است و آنها امروز ناچار به پذيرش اقتدار نظامي ايران شده اند.

سردار سيد محمد حجازي در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيشرفت هاي چشمگير كشور در عرصه نظامي گفت: همه تحليلگران و كارشناسان كشورهاي غربي به اتفاق اعتراف مي كنند كه ايران اسلامي داراي جايگاه مقتدرانه اي در حوزه دفاعي و امنيتي است.
وي تصريح كرد: اقتدار امروز كشور ما در حوزه دفاعي، دشمنان ايران اسلامي را دچار ترديد کرده و تمام برنامه هاي آنها را عليه كشورمان بر هم زده است.
معاون آماد و پشتيباني ستاد كل نيروهاي مسلح، با اشاره به عقب نشيني كشورهاي غربي از مواضع خصمانه خود نسبت به جمهوري اسلامي، افزود: امروز ما شاهد آن هستيم كه كشورهاي غربي دائما همديگر را در خصوص ايران به صبر دعوت مي كنند چرا كه در قبال ما راهي جز مذاکره ندارند.
سردار حجازي با بيان اينكه اقتدار امروز ايران اسلامي در حوزه امنيتي و دفاعي پيام هاي بسياري براي كشورهاي غربي دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان ما مي دانند كه ايران جزء كشورهاي قدرتمند در خاورميانه است؛ لذا در حال تغيير روش خود در برخورد با ايران هستند./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار