استاندار آذربايجان شرقي گفت: نظام سلطه قدرت رويارويي نظامی با جمهوري اسلامي ایران را ندارد و اگر كوچكترين تعرضي به خاك كشورمان صورت گيرد پاسخ ايران شديد و كوبنده خواهد بود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از استانداري آذربايجان شرقي، احمد عليرضابيگي در آيين افتتاح چند پروژه عمراني در تبريز، با اشاره به مواضع کشورهای غربی در خصوص روی میز بودن گزینه حمله نظامی به ایران خاطرنشان کرد: حمله نظامی تنها انداختن بمب به نقاط استراتژیک ایران نیست که نظام سلطه به این راحتی در مورد آن صحبت می‌کند.

وی افزود: قدرت نظامی ایران به مراتب از سال 57 بیشتر شده و كافی است در سایه تسلیحاتی كه داریم كوچكترین تعرضی به خاك كشورمان صورت گیرد تا جواب آن را به شدیدترین شكل ممكن بدهیم.

علیرضابیگی تصریح کرد: در صورت اشتباه دشمن در تعرض به خاک جمهوری اسلامی، شعاع تخریب اولین موشك ایرانی كه در خاك تل‌آویو فرود می‌آید، بسیار گسترده خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه‌های گوناگون نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی گفت: با این وجود نه تنها جمهوری اسلامی ساقط نشده بلكه هر روز بر قدرت آن افزوده شده و در مقابل روز به روز پایگاه های غرب در منطقه از بین رفته است.

وی با بیان این که گذر زمان صلابت جمهوری اسلامی را ثابت کرده است افزود: این صلابت زمانی خود را بیشتر نمایان می كند كه بر دستیابی به فناوری هسته ای پافشاری می كنیم، در حالی كه نظام سلطه دستیابی كشورها به انرژی هسته ای را منع می كند.

علیرضابیگی افزود: عضویت ایران در باشگاه هسته‌ای در شرایطی که با انواع محدودیت ها و تحریم ها مواجه است سرتاپای نظام سلطه را به سخره گرفته است.

وی به تصمیم اتحادیه اروپا به توقف خرید نفت از ایران اشاره و اضافه كرد: پس از این تصمیم مجلس شورای اسلامی موضوع عدم فروش فوری نفت به اروپا را مطرح کرد که استیصال کشورهای اروپایی را در پی داشت و این در واقع سیاست راهبردی جمهوری اسلامی است که هر تهدیدی را با تهدید پاسخ می‌دهد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش دولت در مسیر استمرار جهاد اقتصادی را خاطرنشان کرد و افزود: بخشی از نظام توزیع ناعادلانه یارانه ها با اجرای گام اول هدفمندی یارانه ها از بین رفته و اجازه مدیریت هزینه ها به مردم داده شده و اکنون در آستانه اجرای گام دوم هستیم.

وی افزود: محبوبیت دولت مورد حسد عده ای قرار گرفته و آن عده مانع از اجرای گام دوم و افزایش میزان یارانه های نقدی می شوند.

وی اعلام كرد: دولت معتقد است یارانه ها باید به مردم داده شود تا خود مردم این پول را در هر زمینه ای كه نیاز بود هزینه كند و در واقع هدفمندی یارانه ها نماد دولت برای تحقق عدالت است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در انتخاب نامزدها به میزان توانایی افراد در تحقق خواسته هایشان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: تمام مشكلاتی كه در حوزه های مختلف در راه مردم وجود دارد ناشی از نقص قوانین است كه وظیفه تدوین آن بر عهده قوه مقننه است.

علیرضابیگی با اشاره به سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن تمرینی برای شركت مردم در رزمایش انتخابات است كه امیدواریم با حضور پرشور تمرین خوبی برای انتخابات انجام دهند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.