جعمي از دانشجويان كشور طي نامه‌اي خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامي با ايشان و آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تجديد بيعت کردند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران متن نامه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

((إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَ‌بُّنَا اللَّـهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُ‌وا بِالْجَنَّةِ الَّتِي کُنتُمْ تُوعَدُونَ))

پيشگاه ولي امر مسلمين جهان و رهبري فرزانه انقلاب اسلامي ايران

حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي)

با عرض خالصانه‌ترين سلام‌ها و درودها به محضر حضرتعالي

رهبر بزرگوار

چندي است که همه دنيا شاهد و نظاره‌گر به خاک ذلت افتادن استکبار جهاني و در راس آن آمريکاي جنايتکار و صهيونيسم غاصب مي‌باشد. داستان به ذلت افتادن آن‌ها تا آن جايي ادامه يافته است که ديگر به وحشيانه‌ترين و خفت‌بارترين کارها روي آورده‌اند و با ترور دانشمندان هسته‌يي کشور عزيزمان عجز و ناتواني خويش را در مقابل پيشرفت روبه رشد ملت عزيزمان ابراز کرده‌اند. داعيه داران حقوق بشر و آن‌هايي که هميشه به دروغ خود را طرفدار آن مي‌نامند امروز وحشيانه به جان پاک‌ترين جوانان اين مرز و بوم افتاده‌اند و در خيال خامشان پنداشته‌اند که مي‌توانند با اين قبيل جنايات جلوي حرکت و نهضت علمي ايجاد شده در کشور را بگيرند غافل از اين‌که به برکت خون شهداي عزيزمان ملت ايران روز به روز بيدارتر شده و جوانان آن در راه جهاد علمي استوارتر مي‌گردند. حربه ديگر که نظام سلطه همواره از آن به عنوان ابزاري براي شکستن استقامت ملت‌ها استفاده مي‌کند حربه تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي است. آناني که با ديدگاه مادي خود فقط تا نوک بيني‌شان را مي‌بينند فکر مي‌کنند که مي‌توانند در اراده‌هاي پولادين برخاسته از ايمان قلبي و باورهاي عميق ملت سرافراز ايران با ابزارهاي اقتصادي خدشه ايجاد کنند و در صف استقامت آنان رخنه کنند غافل از اين‌که مردم ما درس آموخته مکتب خميني کبيرند که فرمود ((تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستيم)). به يقين آناني که امروز از تحريم‌ها ترسيده‌اند بزدلاني بيش نيستند که از ماهيت انقلاب اسلامي ما هيچ نفهميده‌اند.

رهبر عزيز

به خوبي مي‌دانيم دشمني که ديروز با حربه‌هاي سياسي به دنبال ايجاد نارضايتي و نافرماني مدني بود امروز با ابزار اقتصادي مي‌خواهد ياس را گسترش دهد غافل از اين‌که ما از نسل همان ((22 بهمني)) ها هستيم از نسل جوانان مومن و دلاور ((8 سال دفاع مقدس)) که آزمون خود را در ((8 ماه دفاع مقدس)) و((حماسه 9 دي)) پس داده‌ايم.

اين نامه را نه با جوهر قلم بلکه با خون خود نوشته‌ايم تا به همگان اعلام کنيم که امروز (( جنگ ما جنگ عقيده است )) و ((ما تا آخر ايستاده‌ايم))

آقاجان

برايتان نوشته‌ايم تا بدانيد ( هرچند مي‌دانيم که خوب مي‌دانيد) که ما هميشه در ميدان بوده و هستيم. امروز جوانان اين کشور براي شما صدها و هزارها ((سپاه محمد رسول الله)) راه خواهند انداخت. در جهاد علمي‌مان جاي علي محمدي‌ها، شهرياري‌ها، رضايي نژادها و احمدي روشن‌ها را پر خواهيم ساخت. در تحريم‌ها آنچنان ((اقتصاد مقاومتي)) را پايه ريزي خواهيم کرد که سرافرازانه راه پيشرفت را بپيماييم و مانند همين سي سال الگويي شويم براي همه آناني که از ليبراليسم خون آشام و کمونيسم الحادي خسته شده‌اند. “امروز ما در شعب ابي طالب نيستيم بلکه در ميانه ميدان بدر و خيبريم” که با تمسک به مولايمان علي (ع) آنچنان خيبري برپا کنيم که دنيا انگشت به دهان باقي بماند. در ميدان‌هاي سياسي و فرهنگي فضا را آنگونه رقم خواهيم زد که دهه عدالت و پيشرفت را با شور و شوق هميشگي ملت‌مان با قدرت و صلابت ادامه دهيم و در جهاد معنوي آنچنان خواهيم گشت که هزاران هزار سپاه دشمن نتواند در قلب‌هايمان رعب و وحشتي ايجاد کند.

ما پرورش يافتگان مکتب حسين (ع) هستيم و ذکر شب و روزهايمان اين است که ((هيهات منا الذله)). ما درس آموختگان مدرسه شماييم که همواره درس استقامت و پايداري را از شما آموخته‌ايم. بيعت ما با شما بيعتي است ايماني. اين زبان حال همه ملت غيور ماست که مي‌دانيم مسوولان کشور هم به خوبي از آن آگاهند و به پشتوانه همين ايمان بدون ذره‌اي ترديد راه را ادامه خواهند داد و در استقامتشان خللي ايجاد نخواهد شد که در غير اين صورت به حتم نماينده ملت سرافراز ايران نيستند. تحريم‌ها را با تدبير مي‌توان مديريت کرد مهم اين است راهي را که در بهمن ماه 1357 آغاز کرده‌ايم ( که راهي جز استقامت در برابر مستکبران عالم نيست ) با صلابت و پيروزمندانه ادامه دهيم.

بيقين ما ((انقلابمان را به دنيا صادر خواهيم کرد)) و مي‌دانيم که وعده الهي حق است آن جا که فرمود

(( و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين))

برايمان دعا کنيد که محتاج دعايتان بوده و هستيم.

سربازان شما

/س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار