در رشته های مختلف؛

ورزشكاران تاكستانی به مناسبت دهه فجر به مصاف يكديگر می‌روند

رییس اداره ورزش و جوانان تاكستان گفت: این مسابقات در 12رشته ورزشی، دهه مبارك فجر در شهر تاكستان و دیگر مناطق این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره كل ورزش و جوانان قزوين، طاهر خاني رييس اداره و جوانان تاكستان اظهاركرد: رقابت های فوتسال كارمندان دستگاه های اجرایی و پیشكسوتان از جمله این مسابقات ورزشی است كه به ترتیب در سالن های ورزشی حجاب و میهن هر روز پیگیری خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان تاكستان همچنین از برگزاری یكدوره تور دوچرخه سواری در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ورزشی با عنوان تور خلیج همیشه فارس برگزار می شود.

طاهرخانی برگزاری مسابقات كونگ فو و والیبال در سالن ورزشی والفجر را از دیگر برنامه های ورزشی مربوط به سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران خواند و افزود: در اولین روز از دهه مبارك فجر همچنین شاهد انجام مسابقات موتور سواری خواهیم بود.وی تصریح كرد: چهاردهم بهمن ماه نیز مسابقات شطرنج، ووشو و ورزش های رزمی برگزار می شود و 21 این ماه نیز شاهد انجام مسابقات كشتی هستیم.

رییس اداره ورزش و جوانان تاكستان برگزاری مسابقات بسكتبال و بیلیارد در سالن ورزشی والفجر و باشگاه آرش را از دیگر برنامه های مربوط به گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان خواند و گفت: ایام دهه فجر شاهد برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در شهرهای اسفرورین، نرجه، خرمدشت و ضیاء آباد خواهیم بود.

طاهرخانی در پایان حضور پرشور و گسترده ورزشكاران تاكستانی در راهپیمایی روز 22 بهمن همراه را از دیگر برنامه های اداره ورزش و جوانان این شهرستان به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران نام برد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.