سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش قضایی زندانیان آذربایجان‌غربی

با هدیف رسیدگی به وضعیت قضایی کلیه زندانیان و ارائه خدمات و ارفاقات قضائی طرح پایش قضایی زندانیان در آذربایجان غربی اجرا شد.

با مشارکت دادگستری کل استان و اداره کل زندان های آذربایجان غربی طرح پایش قضایی زندانیان استان اجرا شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در همایش اجرایی طرح پایش قضایی زندانیان استان اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح انجام رسالت سند تحول قضایی و غافل نشدن مدیران زندان‌ها و روسای دادگستری از وضعیت قضایی زندانیان است

ناصر عتباتی ادامه داد: در این طرح ملاقات چهره به چهره قضات با زندانیان توصیه شده است و اگر قرار باشد به موجب تصمیم قضایی تغییری در وضعیت زندانیان موضوع بخشنامه ایجاد نشود، ملاقات قاضی با زندانی در زندان یا دادگاه الزامی است.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه به موجب بخشنامه اخیر رئیس قوه قضائیه وضعیت زندانیان و تحقق اهداف اجرای حبس، رصد و پایش می‌شود افزود: هر شهرستانی وضعیت زندانیان خود را در اسرع وقت تعیین تکلیف کند و تمام کار برگ‌های مربوط پر شود و از ظرفیت‌های قضایی و اختیارات خود در مورد تعیین تکلیف زندانیان استفاده کنند.

حسین مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی نیز در خصوص هرچه بهتر اجرا شدن طرح پایش قضایی زندانیان آذربایجان‌غربی و نحوه پر شدن کار برگ‌ها توضیحاتی ارائه داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.