با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی یک هزار گروه جهادی برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف آذربایجان غربی حضور یافتند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در آیین آغاز چهارمین رزمایش جهادگران فاطمی ۴ که با رمز «یا ابا عبدالله الحسین (ع)» شروع شد، با اشاره به اینکه این رزمایش از ۹ مرداد ماه آغاز و تا ۱۹ مردادماه به مدت ۱۱ روز در سراسر آذربایجان غربی برگزار می‌شود گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از هزار گروه جهادی بسیج سازندگی در بیش از ۲۰ عرصه تخصصی خدمات رسانی رایگان به مردم با هدف محرومیت زدایی و آبادانی برگزار می‌شود. 

سرهنگ علی حیرانی افزود: دو تیم تخصصی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران با ۱۰۰ پزشک در مناطق محروم و کم برخوردار استان حضور خواهند داشت و همچنین جهیزیه نیز برای نوعروسان نیازمند توزیع می‌شود.

وی آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و برگزاری نمایشگاه شکوه هجرت در مصلی امام خمینی ره ارومیه و سایر شهرستان‌های تابعه را از دیگر برنامه‌های این رزمایش در استان دانست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مجموع اقدامات عمرانی، خدماتی، جهادی و حمایتی در این رزمایش به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در مناطق کم برخوردار به مردم ارائه می‌شود.

سرهنگ تقی نجمی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این رزمایش با اشاره به این که با فعالیت‌های جهادی توانستیم در تمام عرصه‌ها از جمله دوران پرافتخار دفاع مقدس پیروز میدان باشیم گفت: در فعالیت‌های جهادی نخست باید به خودسازی توجه کنیم و بعد خدمت رسانی به مردم را انجام دهیم. 

همچنین در مراسم آغاز این رزمایش از جهادگران فعال استان نیز تجلیل و چند گروه جهادی برای انجام اقدامات خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام شدند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.