سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از افتتاح ساختمان های نامناسب برای افراد ناتوان جلوگیری می شود

حسینی نژاد با اشاره به مناسب سازی ساختمان ها برای افراد ناتوان گفت: اگر در روز افتتاح، مشخص شود این موضوع دیده نشده است، قطعا اجازه افتتاح تا اصلاح وضعیت را نخواهم داد.

سیدرضا حسینی نژاد در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به اهمیتِ فرهنگ مقاومت گفت: فرهنگ مقاومت هرگز نباید کمرنگ شود و حتی اگر در شرایط عادی هم باشیم با توجه به اینکه به هر حال نظام و فرهنگ ایرانی و اسلامی ما در تمام ادوار تاریخ مورد طمع دشمنان بوده و قطعا پس از این هم خواهد بود، باید آمادگی مان را حفظ و تقویت کنیم.

وی افزود: دنیای سلطه، طی قرون اخیر بلا‌های متعددی بر ایران  تحمیل کرده و اینکه ایران و ایرانی تاکنون زنده و مقاوم ایستاده است، همان روحیه‌ بالای ظلم ستیزی و مقاومت در برابر ددمنشی و خوی استکباری دشمن بوده که برگرفته از تعالیم ناب اسلامی ایرانی است.

حسینی نژاد با اشاره به شرایط حساس منطقه‌ای و اقدامات دژخیمانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی در شهادت سیدحسن نصرالله و همراهانش، آن را حرکتی بزدلانه و از روی استیصال صهیونیست‌ها خواند و با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران گفت: اقدام دیشب از سوی سپاه پاسداران و نیرو‌های نظامی کشور که که با مصوبه‌ شورای امنیت ملی انجام گرفت، نشان از اقتدار و آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی در ادامه به شور و شعف مردم در جای جای ایران و حتی بسیاری از کشور‌های منطقه که از ددمنشی صهیونیست‌ها به تنگ آمده بودند  اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق ۲ نشان داد این ایران است که بر هر نقطه‌ای از اسرائیل غاصب می‌تواند دست یابد و  آنچنان که رئیس جمهور هم به آن ها اعلام کرد که با ایران وارد درگیری نشوید، تنها یک شعار نبوده و نیست و این قدرت حاصل درایت فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ایثارگری، شهامت، بیداری، دانش و هوش بالای ایرانی و مهم تر از همه روحیه‌ ولایتمداری نظامیان ما از عالی‌ترین رتبه تا پایین‌ترین سطوح نظامی است.
فرماندار زرند، شادمانی و پایکوبی مسلمانان و آزادیخواهان جهان از عملیات‌های موشکی ایران را نشان از محبوبیت کشورمان در بین ملت‌های مظلوم و مستضعف دانست و گفت: آن ها به نوعی به دولت هایشان این پیام را مخابره کردند که آنان نیز باید در برابر نظام‌های زیاده خواه و زورگو و رژیم‌های تروریستی بلند شوند و به محور مقاومت ملحق شوند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته سالمندان گفت: ادارات باید طوری مناسب سازی شوند تا افرادی که مشکلات جسمی دارند از جمله معلولان و همچنین سالمندان، بتوانند به راحتی و سهولت وارد ادارات شوند نه اینکه قرار باشد، به دلیل  اجرای نامناسب، یک شهروند که مشکلات جسمی یا کهولت سن داشته باشد از ورود به ساختمان اداری محروم شود، بنابراین تاکید می‌کنم ساختمان‌های اداری بخصوص آن هایی که در حال ساخت هستند به این موارد دقت کنند و چنانچه در روز افتتاحیه، مشخص شود که این موضوع دیده نشده است، قطعا اجازه افتتاح تا اصلاح وضعیت را نخواهم داد.

حسینی نژاد در ادامه با تاکید بر اهمیت خروجی جلسات خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: سعی کنید جلسات را از کمیت به سوی کیفیت مدیریت کنید و از برگزاری جلساتی که هیچ خروجی ندارند و باعث می‌شود تا کار ارباب رجوع به تاخیر بیفتد، اجتناب کنید.

وی برگزاری جلساتی را که هیچ خروجی موثر و ره آوردی نداشته باشد یا حتی مصوبات بدون استفاده ای داشته باشند، تضییع بیت المال و نیز تضیع حق الناس دانست.

فرماندار زرند با اشاره به اهمیت حضور و نقش آفرینی مردم در تمام فعالیت‌های مرسوم گفت: یکی از رموزِ ماندگاری عاشورا و مناسبت‌های مذهبی و آئینی همین مردمی بودنِ آن است که نسل اندر نسل منتقل می‌شود، بنابراین باید همین موضوعِ مردمی بودن در تمام فعالیت‌های اجتماعی که از سوی ادارات برگزار می‌شود به وسیله  مدیران پیگیری و اجرا شود.

وی  با گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس از برنامه‌های متعددی که از سوی دستگاه‌ها و نیز آحادِ مردم برای نکوداشت ایامِ هفته‌ی دفاع مقدس  تشکر کرد

حسینی نژاد همچنین با گرامیداشت روز آتش‌نشان و قدردانی از آتش‌نشانان به فرا رسیدنِ هفته گردشگری اشاره کرد و از کارکنان و فعالان صنعت گردشگری قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.