امام‌جمعه بزدان آباد گفت: سید حسن نصرالله صراحت لهجه داشت همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری بود و با صلابت و قدرت از ولایت دفاع می‌کرد.

مراسم اجتماع سراسری مردمی در پاسداشت شهادت سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت با حضور فرماندار، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، ائمه جمعه موقت، علما و روحانیون، اعضای شورای اداری، مردم ولایت مدار کوهبنان و جمعی از دانش آموزان در حرم مطهر شهدای گمنام برگزار گردید. 

حجت الاسلام علی عرب زاده امام جمعه یزدان آباد در جمع مردم کوهبنان گفت: در جهاد اصغر انسان با دشمن مبارزه می‌کند، اما جهاد اکبر مبارزه با نفس است که اگر انسان در این عرصه پیروز شود به جهاد کبیر می‌رسد.
 
وی خاطر نشان کرد: جهاد کبیر به سردار دل‌ها و سید حسن نصرالله عزت و بزرگی بخشید برماست که جهاد تبیین را مد نظر قرار دهید.

امام جمعه یزدان آباد افزود: به فرموده سید حسن نصرالله در عصر فعلی مقام معظم رهبری در حقیقت حسین زمان ماست لذا تا آخرین لحظه عمر در کنار مقام رهبری قرار گرفت.

وی ابراز داشت: سید حسن نصرالله تا آخرین لحظه عمر مقام معظم رهبری را امام و ولی خود خطاب می‌کرد لذا در این راستا جهاد تبیین نمود.

حجت الاسلام عرب زاده با استناد به کلام سردار دل‌ها گفت: انقلاب اسلامی قداست و حرمت دارد که مقام معظم رهبری ستون خیمه انقلاب است.

وی تاکید کرد: سید حسن نصرالله صراحت لهجه داشت همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری بود و با صلابت و قدرت از ولایت دفاع می‌کرد.

امام جمعه یزدان آباد افزود: امروز نیاز به جهاد تبیین داریم باید با فرهنگ قرآنی به جنگ با دشمن برویم.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی همواره طرفدار مظلومان و مستضعفان جهان است، چون با فرهنگ سلطه مخالف است.
 
حجت الاسلام عرب زاده گفت: همگان باید تلاش کنند تا رژیم صهیونیستی بعنوان غده سرطانی ریشه کن و نابود شود، چون آنان با انسانیت در جنگ و ستیز هستند.

وی بیان داشت: فرهنگ قرآن فرهنگ شدت و صلابت در برابر دشمنان است این فرهنگ در غزه، لبنان و سوریه که در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند به چشم می‌خورد.

امام جمعه یزدان آباد ادامه داد: باید از سپاه مقتدر که جوابی کوبنده به رژیم صهیونیستی داد تقدیر و تشکر کنیم.

برچسب ها: وعده صادق ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار