سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۷۵ هزار مترمربع آسفالت روستایی در ارومیه

با حضور استاندار آذربایجان غربی، بهره برداری از ۷۵ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی منطقه صومای برادوست ارومیه

استاندار آذربایجان غربی روز شنبه برای پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی، به بخش صومای برادوست ارومیه سفر کرد و در روستای جوهنی ضمن بررسی مشکلات منطقه، در آیین نمادین بهره برداری از ۷۵ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی چندین روستای منطقه  صومای برادوست حضور یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در آیین بهره‌برداری از آسفالت این معابر روستایی گفت: این نهاد هم اکنون در بخش اعظمی از روستا‌های همه شهر‌های استان در حال اجرای عملیات مختلف آسفالت ریزی، طرح هادی و نهضت ملی مسکن روستایی است و از این رو شبانه روز در تلاش است تا در محور عدالت به روستاییان خدمت رسانی کند.

علیرضا مقدم ادامه داد: امروز نیز همزمان با این افتتاح، بهره‌برداری از آسفالت معابر ۱۲ روستا در ارومیه به مساحت ۷۵ هزار مترمربع به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: این طرح با همکاری بخشداری، دهیاران بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه اجرا شده و از جمله پروژه‌های مشارکتی است که ۱۶۰ میلیارد ریال برای آن هزینه صرف شده است.

۶۸ روستای صومای برادوست از گاز طبیعی برخوردار هستند

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سفر خود از بخش صومای برادوست ارومیه از روستای ایشکه سو و طرح گازرسانی این منطقه بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته گفت: از مجموع ۹۷ روستای این منطقه ۶۸ روستا از گاز طبیعی برخوردار هستند.

علیرضا شیخی ادامه داد: عملیات گازرسانی به ۲۳ روستا هم تا پایان آذرماه به پایان می‌رسد و با این اقدام میزان بهره مندی مردم این منطقه به ۹۵ درصد می‌رسد.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی، با استقبال مسئولان شهرستان ارومیه وارده بخش صومای برادوست این شهرستان شد

بازدید از روند اجرای طرح های عمرانی، بهره برداری از چند طرح، برگزاری جلسه بررسی مصوبات سفر به بخش صومای برادوست از جمله برنامه سفر محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به این بخش است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.