اتمام هزار پروژه نیمه تمام آذربایجان غربی در دولت سیزدهم

استاندار آذربایجان غربی گفت: ۵ هزار پروژه نیمه تمام استان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید

استاندار آذربایجان غربی شبانگاه دیروز در جلسه بررسی مصوبات سفر شهرستانی به شوط، با اشاره به اجرای بسیاری از مصوبات این سفر، افزود: علیرغم محدودیت‌ها، بخش بزرگی از مصوبات سفر شهرستانی به شوط به عنوان مطالبات بحق مردم، به اتمام رسیده و مصوبات باقیمانده نیز با اهتمام ویژه مدیران و پیگیری‌های انجام شده اجرایی می‌شود.

محمدصادق معتمدیان با تاکید بر افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان جهت تسریع در روند اجرای مصوبات، خاطرنشان کرد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مصوبات باقیمانده، در حداقل زمان تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا مردم بتوانند از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

وی به اهمیت مدیریت زمان در اجرای پروژه‌های عمرانی استان نیز اشاره کرده و افزود: با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی، دستگاه‌های اجرایی ضمن تقویت ساختار کارشناسی و استفاده از افراد با انگیزه و متخصص در حوزه عمرانی، با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت زمان، روند اجرای پروژه‌ها را تسریع کنند.

معتمدیان همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم در استان عنوان کرده و اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده و مدیریت جهادی و کار شبانه روزی، ۵ هزار پروژه مختلف نیمه تمام در مناطق روستایی و شهری آذربایجان غربی در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه ها، ضمن ایجاد رضایتمندی در بین مردم، بسیاری از پروژه‌های عمرانی تعیین تکلیف شده و آذربایجان غربی از این نظر رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.

استاندار آذربایجان غربی به برخی از مشکلات شهرستان شوط نیز اشاره کرد و افزود: تامین آب کشاورزی و شرب در شهرستان شوط، از اولویت‌های مهم دولت در این منطقه بوده و ضروری است از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکل آب منطقه استفاده شود.

معتمدیان رویکرد دولت سیزدهم و به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را توجه به مناطق محروم و اجرای عدالت در توزیع زیرساخت‌ها عنوان کرده و بیان داشت: با بازدید‌های میدانی و بررسی مطالبات بحق مردم و نظریه‌های کارشناسی در سفر‌های شهرستانی، نقشه راه و توسعه تمام مناطق استان آماده شده و در راستای توسعه متوازن امکانات و زیرساخت‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.