سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اختتامیه دوره آموزش بازیگری جلوی دوربین بسیج هنرمندان

اختتامیه دوره آموزش بازیگری جلوی دوربین بسیج هنرمندان شهرستان زرند برگزار شد.

 اختتامیه دوره مقدماتی آموزش بازیگری مقابل دوربین که به همت کانون بسیج هنرمندان و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با مربیگری استاد مهدی منصوری از هنرمندان برجسته رشته بازیگری و فیلمسازی سینما در محل تماشاخانه پلاتو شهرداری این شهرستان برگزار گردید. 


در این دوره با هدف استعدادیابی و پرورش بازیگران جوان و نوجوان شهرستان زرند و نیز با هدف بالا بردن سطح فنی هنرمندان بسیجی و علاقمند به هنر بازیگری در طول فصل تابستان سال جاری با شرکت در کلاس‌های آموزشی اصول مقدماتی بازیگری در مقابل دوربین را آموزش دیدند. 


استاد مهدی منصوری در حاشیه برگزاری این مراسم هنری با اشاره به اهمیت و نقش هنر در جامعه و هدایت انسان به سوی رستگاری و سعادت گفت: هنرمند باید تعهدش را درهنر نهادینه کند و در فرهنگ سازی و آموزش ارزش‌ها همواره پیشرو باشد.


وی افزود: تمام تلاش ما این است که در زمینه تولید محصولات فاخرنمایشی از شیوه‌هاو تکنیک‌های نوین بازیگری بصورت آگاهانه استفاده کنیم وبه تولید و اجرای آثار نمایشی دینی و ارزشی و انقلابی بپردازیم وی همچنین از کلید خوردن دوره بازیگری مقابل دوربین بصورت حرفه‌ای در آینده نزدیک خبرداد.


شایان ذکر است دراین دوره آموزش مقدماتی هنرجویان به فراگیری تکنیک‌های بیان، تربیت حس و خلاقیت در شخصیت پردازی و نیزبالا بردن اعتماد بنفس، برطرف کردن مشکلات فردی، ضعف شخصیت، خجالت، استرس پرداختند.

برچسب ها: اختتامیه ، بازیگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.