با هدف اجرای فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌های کرمان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل زندان های کرمان منعقد شد. 

با هدف توسعه و ارتقای سطح همکاری دوجانبه درخصوص برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌های استان کرمان با رویکرد تقویت ارزش‌های دینی، اخلاقی و ملی و بازگشت شرافتمندانه زندانیان به زندگی سالم اجتماعی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و اداره کل زندان ها منعقد شد. 

رضا ذوالفعلی نژاد، مدیرکل زندان‌های استان کرمان ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای حمایت، ساماندهی و تدوین طرح‌های جامع و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری گفت: تعامل در خصوص توسعه و گسترش امور مشاوره‌ای، ایجاد بستر مناسب برای حمایت معنوی و مادی از آثار تولیدی محصولات و ابداعات فرهنگی و هنری مددجویان و برقراری و توسعه ارتباطات فرهنگی و هنری در مسیر تحقق اهداف تفاهم نامه از زمینه‌های مشترک این تفاهم نامه است.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار مجیدمنصوری، مسئول سازمان بسیج هنرمندان  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و پاسداشت خون شهدا، روحیه شهید و شهادت را هنر دانست و  استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری  و نیروهای متخص سازمان را برای  فراگیری به زندانیان و بازدهی آن در جامعه را  به فال نیک گرفت و گفت:  توسعه و گسترش هنر، ایجاد بستری مناسب برای کاهش جرم در جامعه است.

حمیدرضا صابری،  مسئول انجمن خوشنویسان بسیج هنرمندان استان کرمان طی نامه به عنوان نماینده سازمان برای برنامه ریزی و هماهنگی این تفاهم نامه معرفی شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار