مسابقات قهرمانی و انتخابی جودوی نونهالان و خردسالان استان کرمان با معرفی برگزیدگان در کوهبنان به کار خود پایان داد.

مسابقات قهرمانی و انتخابی جودوی نونهالان و خردسالان استان کرمان با حضور شهرستان‌های فاریاب، شهربابک، سیرجان، رفسنجان، کرمان و کوهبنان به مدت دو روز در سالن ورزشی تختی شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات فرماندار، امام جمعه، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره ورزش و جوانان، نماینده فرمانده انتظامی و جمعی از اعضای شورای اداری حضور داشتند و از برترین‌های جودو تجلیل کردند.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان در حاشیه این آیین گفت: دین مبین اسلام همواره بر ورزش‌های رزمی در کنار فتوت، مروت و جوانمردی تاکید داشته است؛ لذا مولای متقیان به عنوان پهلوان پهلوانان الگویی بسیار ارزشمند برای جامعه بشری و ورزشی است.

رئیس شورای ورزش کوهبنان تصریح کرد: کوهبنان در ورزش‌های رزمی جودو، کنگ‌فو، کاراته و … پیشرفت قابل توجهی دارد، به گونه‌ای که همواره شاهد کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در این رشته‌ها هستیم.

توکلی ابراز داشت: وضعیت جودوی شهرستان چه در بخش آقایان و چه بانوان در سطح استان رضایت بخش است و جودوی کوهبنان به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند استان شناخته شده است.

فرماندار کوهبنان گفت: در حال حاضر جودوی بانوان شهرستان به مربیگری مهلا سادات رنجبر و همکاری کمک مربیان و جودوی براداران به مربیگری سعید رهجو فعال است.

رئیس شورای ورزش کوهبنان تصریح کرد: هیئت جودوی شهرستان کوهبنان در دهه شصت زیر نظر استاد سید محمدحسینی رامشه در شهرستان کوهبنان راه اندازی شد.

توکلی افزود: در ادامه نامجو کوهبنانی، محمد جواد اکبری، حسین قاسمی، ناصر اکبری، سعید رهجو و. .. در این هیئت فعالیت داشتند.

رئیس شورای ورزش کوهبنان ابراز داشت: هیئت جودو تنها هیئت رسمی کوهبنان است که سالن اختصاصی همراه با تاتامی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار