سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنروا: نیم میلیون کودک فلسطینی واکسن فلج اطفال دریافت کردند

سازمان آنروا از واکسیناسیون ۵۳۰ هزار کودک فلسطینی در غزه در برابر فلج اطفال خبر داد.

خطر گسترش ویروس فلج اطفال که به سهولت می‌تواند از مرز غزه عبور کرده و در سرزمین‌های اشغالی نیز گسترش یابد در نهایت باعث رژیم کودک کش صهیونیست با وقفه‌های کوتاه در جنگ به منظور اجرایی شدن کارزار واکسیناسیون عمومی در این باریکه موافقت کند. 

به گزارش الجزیره، سازمان امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل که به آنروا شهرت دارد از واکسیناسیون بیش از نیم میلیون نفر در غزه در برابر واکسن فلج اطفال خبر داد. 

این نهاد در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: اکنون ۵۳۰ هزار کودک زیر ۱۰ سال فلسطینی دوز نخست واکسن فلج اطفال خود را دریافت کرده اند. کارکنان ما به جدیت در تلاش هستند تمامی کودکان فلسطینی واکسن خود را دریافت کنند. 

در ادامه این پیام آمده است: کارزار واکسیناسیون فلج اطفال اکنون با تمام شرایط دشواری که در شمال غزه وجود دارد، در این منطقه در جریان است. ما این مسئله را مدیون فداکاری کارکنان خود هستیم. 

روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی کاروان سازمان ملل شامل کارکنان مسئول واکسیناسیون فلج اطفال را در شمال غزه برای چندین ساعت دستگیر کرده بود که با اعتراضات مجامع بین المللی همراه شد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.