سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی یحیی سنوار از حمایت برادرانه دبیرکل نُجَباء

رئیس جنبش حماس با ارسال نامه‌ای، به پیام تسلیت شیخ اکرم الکعبی در پی ترور شهید اسماعیل هنیه، پاسخ داد و از وی صمیمانه تشکر کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، یحیی سنوار، رئیس جنبش حماس با ارسال نامه تشکر خطاب به دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق، از پیام تسلیت و ابراز همدردی شیخ «اکرم الکعبی» با ملت و مقاومت فلسطین بعد از ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه، قدردانی کرد.

در پیامی که دفتر «یحیی سنوار» برای دبیرکل نُجَباء فرستاده، ضمن سپاسگزاری از همراهی‌های صمیمانه، مواضع صادقانه و شرافتمندانه و همچنین حمایت‌های برادرانه الکعبی، خاطرنشان شده است:

فرمانده شهید ما که نماد امت اسلامی بویژه فلسطین محسوب می‌شود، در یکی از شرافتمندانه‌ترین نبرد‌های تاریخی مردم فلسطین یعنی طوفان الاقصی، به کاروان شهدا پیوست تا خون هنیه و خاندانش با فداکاری‌های سترگ مردم غزه، کرانه باختری، قدس و سایر اراضی اشغالی درآمیزد.

شهادت وی تاکیدی است بر اینکه خون فرماندهان و مجاهدان ما رنگین‌تر از خون مردم‌مان نیست. این خون‌های پاک و کاروان‌های مبارک شهدا بر صلابت و قدرت ما در رویارویی با اشغالگران صهیونیست نازی می‌افزاید تا آنها را از اراضی و مقدسات‌مان بیرون برانیم و کشور مستقل فلسطین را با حاکمیت کامل به پایتختی قدس شریف تشکیل دهیم.

ما در جنبش حماس همواره در وفاداری به خون شهدا ثابت‌قدم باقی خواهیم ماند. اصول والایی که فرمانده شهیدمان ابوالعبد (هنیه) بدان فرا می‌خواند، همیشه ثابت و حاضر خواهد ماند و حماس و مجاهدانش در این مسیر حرکت خواهند کرد.

 از جمله این اصول، اتحاد مردم فلسطین بر محور جهاد و مقاومت، وحدت امت عربی - اسلامی و پرهیز از تفرقه و اختلاف است تا متحد و یکپارچه در مقابل رژیم صهیونیستی بایستیم که دشمن واقعی و بزرگترین تهدید علیه امت ماست. سیاست اشغالگران مبتنی بر توسعه جاه‌طلبی در غارت ثروت‌ها و منابع ماست.

 خداوند شما و مردم و کشورتان را در امنیت و ثبات محفوظ بدارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.