سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری طرح های آسفالت راه روستایی در چهاربرج

با حضور استاندار آذربایجان غربی سه طرح آسفالت راه روستایی در شهرستان چهاربرج به بهره‌برداری رسید

 استاندار آذربایجان غربی صبح امروز سه شنبه ۱۳ شهریور ماه با استقبال جمعی از مسئولین، وارد شهرستان چهاربرج شد و در بدو ورود به مسجد جامع این شهر رفت و با اقشار مختلف مردم در قالب میز خدمت دیدار و گفتگو کرد.

محمدصادق معتمدیان، در ادامه سفر خود به شهرستان چهاربرج از روند اجرای پروژه سالن ورزشی سقف کوتاه چهاربرج، سالن ورزشی و پایگاه سلامت روستای قپچاق، مدرسه ۶ کلاسه روستای منصور آباد، ساختمان فرمانداری و مجتمع اداری این شهرستان بازدید کرد که این پروژه‌ها از مصوبات سفر قبلی استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چهاربرج بود که اجرای آن‌ها از سال گذشته آغاز شده و در حال احداث است. 

در سفر یک روزه محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چهاربرج، سه  طرح آسفالت راه روستایی با بیش از ۶ هزار متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید که برای اجرای این سه طرح در مجموع ۷۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

معتمدیان همچنین در ادامه سفر به چهاربرج از امام زاده تاج الدین علی (ع) نیز بازد کرد و دستورات لازم را به مدیران کل مربوطه صادر کرد.

گفتنی است؛ این شهرستان در مرز بین استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی است که در سال ۱۴۰۰ پس از تصویب هیئت دولت طبق تقسیمات کشوری از بخش به شهرستان چهاربرج تبدیل گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.