سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاپید: کابینه نتانیاهو تا ابد می‌خواهد ما را در جنگ نگه دارد

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با استقبال از حملات علیه لبنان، کابینه نتانیاهو را متهم کرد که از ابتدا می‌توانسته از زور استفاده کند، اما نکرده است.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم قصد دارد تا ابد (رژیم) اسرائیل را در یک جنگ نگه دارد اما از نظر لاپید این نباید هدف آن‌ها باشد. 

براساس گزارش آر تی، لاپید در گفت‌وگوی رادیویی به تشدید تنش‌ها در شمال اراضی اشغالی علیه حزب‌الله و تنش‌های فزاینده در جبهه‌های اطراف اشاره و ادعا کرد: دیروز شاهد قدرت ارتش (رژیم) اسرائیل بودیم و فکر می‌کنم هرکسی آن را دید تعجب کرد. چرا شش ماه پیش یا قبل از اول سپتامبر این کار را نکردند تا امکان بازگشت بچه‌ها به مدرسه وجود داشته باشد؟

او معتقد بود: اینکه دیروز با تاخیر قابل توجهی از زور استفاده شد، می‌تواند فشار‌هایی ایجاد کند که باید برای دستیابی به یک توافق سیاسی ایجاد شود، با توجه به اینکه این دولت به ما پیشنهاد جنگ برای همیشه می‌دهد و من فکر نمی‌کنم که چنین باشد.

این مقام سابق صهیونیستی افزود: معتقدم دولت باید مدت‌ها پیش در غزه تغییر جهت می‌داد و قرارداد و آتش‌بس منعقد و صفوف خود را سازماندهی و برای از بین بردن توانایی‌های حماس تلاش می‌کرد.

لاپید مدعی شد: ما می‌دانیم چگونه در بیش از یک میدان از خود دفاع کنیم، اما لزوما در بیش از یک میدان حمله نمی‌کنیم. ارتش برای سازماندهی به زمان نیاز دارد.

 مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.