یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم در مقابل حزب‌الله راه ساده‌ای را انتخاب کرده است که تغییری در وضعیت استراتژیک نمی‌دهد.

روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جای انتخاب اقدامات قوی که بازدارندگی این رژیم و ساکنان الجلیل الاعلی را به خانه هایشان بازگرداند، یک عملیات اخلال محدود را ترجیح داد. 

بر اساس گزارش النشره، معاریو در ادامه افزود: نتانیاهو به همراه یوآو گالانت (وزیر جنگ رژیم صهیونیستی) گزینه ساده‌تری (حمله پیش‌دستانه) را که ارتش به او ارائه کرده بود، انتخاب کرد. این گزینه مقابل عمل حزب‌الله مانع ایجاد می‌کرد، اما هیچ تغییری در وضعیت استراتژیک در منطقه ایجاد نکرد.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد: او این گزینه را ترجیح داد اما نسخه‌هایی بر اساس جسورانه‌ترین پیشنهاد‌ها  که هدف استراتژیکشان وارد کردن ضربه جدی، واقعی و اساسی به حزب‌الله برای بازگرداندن بازدارندگی اسرائیل و آغاز شرایطی برای بازگشت ساکنان منطقه الجلیل الاعلی بود را رد کرد.

بامداد روز یکشنبه جنبش حزب الله لبنان در پاسخ به ترور فواد شکر، فرمانده ارشد این جنبش به دست رژیم صهیونیستی، عملیاتی را علیه پایگاه‌ها و پادگان‌های این رژیم انجام داد که با موفقیت به پایان رسید. حزب الله نزدیک به ۱۱ ماه است که در حمایت از مردم غزه در جنگی که رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه آن‌ها به راه انداخته است، با ارتش صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی درگیر است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار