سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریان اربعین فضای عالم را منوّر کرده است

خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: جریان اربعین فضای عالم را منوّر کرده و تمامی کسانی که در عالم به دنبال نجات هستند این راه را پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام نوفرستی خطیب جمعه موقت بیرجند در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته بیرجند گفت: هر ساله بیش از ۲۵ میلیون زائر از اقصی نقاط عالم خود را به کربلا می‌رسانند که این برای جهان اسلام نعمت بسیار بزرگیست و جریان اربعین فضای عالم را منوّر کرده و تمامی کسانی که در عالم به دنبال نجات هستند این راه را پیدا خواهند کرد.

او افزود: بصیرت و آگاهی به قدری مهم است که امام حسین (ع) جان خود را فدا کرد تا مردم از گمراهی بیرون آمده و نور حقانیت را ببینند و همایش بزرگ اربعین هم برای زدودن غبار گمراهی است.

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: اینکه در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا فریاد عدالت خواهی و دفاع از مظلوم بلند می‌شود در امتداد قیام امام حسین (ع) و حقانیت آفرینی و مبارزه با ظلم است.


بیشتر بخوانید


خطیب جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: ما در استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی و میدان‌های نبرد شناختی باید با تفکر و مواضع راهبردی پیش برویم و با دقت و اشراف اطلاعاتی، آینده نگری داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

او همچنین با اشاره به آغاز هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشت و شهید رئیسی را نیز الگویی برجسته در خدمت به مردم دانست.

حجت‌الاسلام نوفرستی با تشکر از مجلس شورای اسلامی برای تحقق وفاق ملی ادامه داد: برای دولت چهاردهم آرزوی توفیق می کنیم و امیدواریم با تأسی به شهدای خدمت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، برای تحقق اهداف عالیه نظام و اسلام حرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.