مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از پذیرایی و استقبال از ۱۸۴ زائر افغانستانی در امامزادگان باقریه (ع) بیرجند خبر داد.

حجت الاسلام بخشی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: زائرانی که از افغانستان برای حضور در اجتماع میلیونی اربعین حسینی اعزام شده بودند، در محل امامزادگان باقریه (ع) مورد پذیرایی قرار گرفتند.

او افزود: ۱۸۴ نفر از برادران و خواهران افغانستانی که در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به‌عنوان زائران اربعین حسینی در مسیر اعزام به عتبات عالیات بودند، برای اقامه نماز ظهر و عصر و همچنین استراحت و صرف نهار، به آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) مشرف شدند که از آنها پذیرایی شد.

حجت الاسلام بخشی پور اظهار کرد: همچنین در ابتدای هفته نیز خادمان و هیأت امنای آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند از ۶۰ زائر پاکستانی به صرف وعده غذایی پذیرایی کردند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال نیز در ایام اربعین چون سال‌های گذشته آمادگی پذیرایی از زائرانی که از مسیر خراسان جنوبی به کربلا و یا مشهد مقدس می‌روند را داریم.

او با بیان اینکه ۵ موکب برای پذیرایی از این زائران در استان فراهم شده است، گفت: این موکب‌ها در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نهبندان، امامزاده سید علی نهبندان، امامزادگان باقریه بیرجند، امامزاده زید بن محمد قاین و مسجد امام رضا (ع) خضری دشت بیاض برپا شده است.

حجت الاسلام بخشی‌پور عنوان کرد: در این مواکب خدماتی از‌جمله اسکان، پذیرایی، استحمام و… برای زائران در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.