سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از انجمن خیریه پژواک

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی امروز از انجمن خیریه پژواک در تبریز بازدید کرد.

اعضای انجمن خیریه پژواک در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این انجمن ،بر آموزش ،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی آحاد جامعه برای شناخت به موقع و پیشگیری از این بیماری تاکید کردند.

رضایی آگاهی بخشی و شناخت کافی از بیماری‌های خاص از جمله سرطان را بسیار مهم و حیاتی دانست و در جهت عملیاتی کردن این مهم  ۳ نکته اصلی محتوای خوب  پرداخت این برنامه‌ها و اثر گذاری آنها بر مردم و نحوه ترغیب مردم به همکاری و تعاون درخصوص بیماری سرطان را در فرهنگ سازی و تولید برنامه‌هایی برای آگاهی بخشی عنوان کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به جایگاه محوری تبریز در منطقه اشاره کرد و افزود: تبریز درخصوص کمک به بیماران سرطانی نیز باید به جایگاه محوری دست یابد و کمک به بیماران خاص و سرطانی یک کار انسان دوستانه است که در این خصوص اعلام همکاری و آمادگی می‌کنیم. 

مدیر عامل انجمن خیریه پژواک نیز در این جلسه این انجمن را یک نهاد کاملا مردمی و غیر دولتی دانست که بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار سرطانی را زیر پوشش دارد.

خازن به خدمات متفاوت انجمن که آنرا از سایر موسسات مردم نهاد متمایز می‌کند و کاری که روی زمین مانده و اهمیت داده نمی‌شود اشاره کرد و گفت: آموزش جهت پیشگیری از ابتلا به سرطان کار مهمی ست که این انجمن به طور جد و مستمر در دست اجرا دارد و با تشکیل جلساتی در طول ماه در کارخانه‌ها ، مساجد ، نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی  به مردم سالم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می‌کنند.

وی غربالگری را موضوع دوم قابل اهیمت و در دستور کار این انجمن برشمرد که در بازه‌های زمانی مختلف سایر اعضای خانوار‌هایی که بیمار سرطانی دارند غربالگری شده و با تشخیص به موقع  و یا پیشگیری و درمان از هزینه‌های هنگفت که گاهی به متلاشی شدن خانواده منجر می‌شود جلوگیری به عمل می‌آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.