مدیر کل اوقاف و مساجد و امور خیریه خراسان رضوی گفت: 37وقف جدید در نخستین روزهای سال 94 در خراسان رضوی به ثبت رسیده است که بیشترین وقف به نیشابور و کمترین وقف به گناباد اختصاص یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد مدیر کل اوقاف، مساجد و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ثبت 37 وقف جدید در سال 94 در شهرستان‌های استان خراسان رضوی اظهار کرد: 37 وقف جدید در نخستین روزهای سال 94 در شهرستان‌های نیشابور، جغتای، قوچان ، تایباد، گناباد در استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: بیشترین وقف از وقف‌های 37گانه و استان خراسان رضوی به شهرستان نیشابور با 16وقف و کمترین وقف به شهرستان گناباد یا یک وقف اختصاص یافته است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد تصریح کرد: شهرستان‌های جغتای با 13وقف، قوچان با 5وقف و تایباد با 2وقف از شهرستان‌های دیگر استان خراسان رضوی هستند که در طرح آرامش بهاری، سوگواره‌های نبوی و موقوفات خراسان رضوی مشارکت داشته‌اند.

وی در پایان گفت: وقف‌های 37گانه شهرستان‌های خراسان رضوی با اجرای نیات امینانه واقفان حضرت زهرا (س)، امام حسین(ع)، امام صادق (ع) و احداث مساجد در سال 94 به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: خیریه ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار