مرکز کنترل و درمان سرطان هلال احمر گلستان با تخصیص مسئول فنی بزودی در بندر ترکمن راه اندازی می‌شود.

جلسه بررسی رفع موانع برای راه اندازی مرکز کنترل و درمان سرطان هلال احمر با حضور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان و فرماندار شهرستان ترکمن و خیران در این شهر برگزار شد.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هلال احمر در این مرکز به دنبال کسب سود نیست و هدف آن خدمت به مردم است و با راه اندازی این مرکز مردم می توانند از هلال احمر در این حوزه خدمات بیشتری دریافت کنند.

جلال ایری نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی این مرکز که با کمک خیران بنا شده به نفع مردم منطقه است، خیران در صورتی انگیزه خدمت بیشتر و موثرتر پیدا می‌کنند که ثمره‌ زحمات خود را ببینند و همه ما باید کمک کنیم مرکز پیش گیری، کنترل و درمان سرطان هلال احمر به زودی شروع به کار کند.

گل فیروزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم اضافه کرد: علوم پزشکی استان در خصوص امور درمانی بیماران سرطانی دغدغه‌مند است و تامین پزشک و مسئول فنی برای مرکز سرطان هلال احمر قطعا خواسته ماست که با بررسی فرایند و با بکارگیری تمام اختیارات سعی می‌کنیم این مرکز بسیار خوب راه اندازی شود.

در این جلسه مقرر شد جلسه‌ای در ابتدای هفته آینده مشکل تخصیص مسئول فنی به این مرکز رفع و ارائه خدمات پزشکی به مردم آغاز شود.

استان گلستان جزو استان‌هایی است که آمار ابتلا به سرطان در آن بالاست و وجود مرکزی به عنوان پیش گیری، کنترل و درمان سرطان می‌تواند کمک‌های موثری را در این زمینه به مردم ارائه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.