سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالای قاچاق در مرز رازی خوی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در مرز رازی شهرستان خوی خبر داد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف ۲۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز رازی شهرستان خوی خبر داد و در تشریح این خبر گفت:  مرزبانان پر تلاش پست کنترل مرز رازی هنگ خوی طی با اقدامات تخصصی اطلاعاتی از ورود کالای قاچاق به وسیله ۳ دستگاه خودرو به داخل کشور مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان با شناسایی خودرو‌های حامل کالای قاچاق، ضمن توقیف ۳ دستگاه خودرو، تعداد ۳۹ دستگاه سمعک گوش، تجهیزات پزشکی و دارویی البسه، لوازم آرایشی، کفش، لوازم خودرو و چند قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را ۲۱ میلیارد ریال اعلام کردند، ادامه داد: در این زمینه ۶ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی افزود: مرزبانی برای جلوگیری از ورود و خروج قاچاق کالا عزم جدی دارد و به منظور برخورد قاطع با هرگونه تردد غیر مجاز و تجاوز مرزی اقدامات گسترده‌ای در سطح نوار مرزی انجام می‌دهد و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی، بر نوار مرز بطور کامل اشرافیت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.