سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ارومیه:

هیچ تجمعی در جهان به عظمت پیاده روی اربعین نیست

امام جمعه ارومیه گفت: شرکت در پیاده روی اربعین از معجزات قیام امام حسین علیه السلام است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه امروز   در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) شهر برپا شد، گفت: انتظار داریم رئیس جمهور در انتخاب کابینه، توصیه‌ها و مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهد و بر همگان وظیفه است به رئیس جمهور و دولت چهاردهم کمک کنیم. 

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ادامه داد: رئیس جمهور مدیریت مباحث اقتصادی و معیشت مردم را در دستور کار خود قرار دهد و همچنین به دیپلماسی خارجی و ارتباط با کشور‌های همسایه مورد توجه قرار دهد. 

خطیب جمعه ارومیه شرکت در پیاده رویی اربعین را از معجزات قیام امام حسین  علیه السلام دانست و گفت: هیچ تجمعی در جهان به عظمت پیاده رویی اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام نیست و  بین بیست الی ۳۰ میلیون نفر در کنار قبر امام حسین و اهداف امام حسین جمع می‌شوند که در جهان چنین اجتماعی، نظیر ندارد. 

دشمنان جانشان از پیاده روی اربعین به لرزه می افتد

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: دشمنان اهل بیت از این پیاده روی اربعین جانشان به لرزه در می‌آید و این تجمع مذهبی مشت محکمی بر دهان مخالفان آزادی است.

وی با بیان اینکه اهل بیت و علما مومنان را به زیارت اباعبدالله دعوت کردند، تصریح کرد: اگر برای فردی مقدور است و در توان دارد در پیاده روی اربعین شرکت کند و اگر توان مالی دارد، به دیگران فرصت شرکت در پیاده رویی اربعین را با مساعدت مالی فراهم کند. 

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: پیاده رویی اربعین نماد عظیمی از اسلام و اهداف امام حسین (ع) است و انسان‌ها را به عدالت، آزادی و وحدت دعوت می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خونخواهی از مردم غزه اظهار کرد: ترور مهمان کشور اسلامی در ایران بعد از ۱۹ ماه جنایت در غزه، توسط رژیم صهیونیستی یک گستاخی نابخشودنی است که حق ماست به خونخواهی از این رژیم برخیزیم. 

وی با بیان اینکه زنان و مردان باید چشم‌های خود را از نامحرم و گناه حفظ کنند، گفت: زنان نیز باید زینت‌های خود را از نامحرمان پنهان کنند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.