سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عالم اهل سنت تایباد:

خون شهید اسماعیل هنیه، درخت مقاومت را آبیاری می‌کند

امام‌جمعه اهل سنت شهر مشهدریزه تایباد گفت: شهید اسماعیل هنیه، درخت مقاومت را با خون خود آبیاری می‌کند.

مولوی عبدالکریم علی‌بائی در مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در شهر مشهدریزه، مرکز بخش میان‌ولایت تایباد، گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند که شهید هنیه از خود اسماعیل هنیه برای آنها ترسناک‌تر خواهد بود؛ شهیدی که درخت مقاومت را با خون خود آبیاری می‌کند.

وی افزود: متأسفانه شاهد حرکتی سخیف و ناجوانمردانه‌ای بودیم که دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی در ایران ترور شد و به شهادت رسید؛ رژیمی که برای رسیدن به اهداف خود، از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نمی‌کند.

امام‌جمعه اهل سنت شهر مشهدریزه تایباد ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه در اردوگاه متولد شد، اما روحیه آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و شجاعت او در راه استقلال و آزادی فلسطین باعث شد که به یکی از رهبران بزرگ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین موسوم به حماس تبدیل شود.

مولوی علی‌بائی بیان کرد: اسرائیل غاصب باید بداند که با شهادت هر یک از مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت، نه‌تن‌ها یک مجاهد؛ بلکه ده‌ها مجاهد دیگر قیام می‌کنند.

این عالم اهل سنت اضافه کرد: جنایات این رژیم سفاک نظیر کشتن کودکان معصوم و زنان و مردان بی‌دفاع، نابودکردن اماکن آموزشی و درمانی و قتل‌عام مردم مسلمان بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

امام‌جمعه اهل سنت شهر مشهدریزه تایباد تصریح کرد: وظیفه رهبران کشور‌های اسلامی، قطع روابط و اقدام سیاسی بر علیه رژیم اشغالگر قدس است تا نتواند برای مسلمانان شاخ‌وشانه بکشد و آنها را تهدید کند.

مولوی علی‌بائی خاطرنشان کرد: وظیفه مردم نیز دعاکردن برای مردم مظلوم فلسطین است که خداوند به آنها آرامش، امنیت و ثبات عنایت فرماید و دست ظلم و ظالم را از سر آنها کوتاه گرداند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.