رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: همایش وحدت امت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور روحانیون شیعه و اهل‌سنت این شهرستان مرزی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدامیر فیض‌آبادی گفت: در آستانه یک‌ساله شدن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، همایش وحدت امت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور روحانیون و شخصیت‌های شیعه و اهل‌سنت شهرستان مرزی تایباد در حوزه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد.

وی افزود: در این همایش وحدت‌آفرین، تعداد ۱۵۰ نفر از علما و روحانیون شامل مدیران، مدرسان، ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد ادامه داد: شرکت‌کنندگان و شخصیت‌های مذهبی در همایش بر حمایت همه‌جانبه از مردم فلسطین، لزوم مقابله با یک‌جانبه‌گرایی غرب، اتحاد جوامع اسلامی تا پیروزی فلسطینیان و محکومیت وحشی‌گری صهیونیست‌ها در نوار غزه و کرانه باختری تأکید کردند.

حجت‌الاسلام فیض‌آبادی بیان کرد: شهرستان تایباد به‌عنوان دیار وحدت و همدلی شناخته می‌شود و مردم این خطه برادرانه و خواهرانه در کنار هم زندگی می‌کنند و نمونه کاملی از تقریب مذاهب در اینجا به چشم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند مواضع روشن جامعه روحانیت در مقابل مسائل جهانی و منطقه‌ای و همچنین اتفاق‌نظر، انسجام و اتحاد را در مناطق تلفیقی نشان دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار