مدیر حوزه علمیه جامعه‌الاحناف تایباد گفت: با شهادت دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، راه مقاومت پرصلابت‌تر ادامه می‌یابد.

مولوی سیدابراهیم فاضل حسینی با صدور پیامی گفت: با شهادت دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، راه مقاومت پرصلابت‌تر و استوارتر از گذشته ادامه می‌یابد.

وی افزود: خبر شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر موجب حزن و اندوه عالم اسلام شد و ترور ناجوانمردانه چهره ارشد مقاومت در استمرار حرکات مذبوحانه رژیم صهیونیستی، بیانگر درماندگی این رژیم جعلی در عرصه جنگ با ملت بزرگ فلسطین است.

مدیر حوزه علمیه جامعه‌الاحناف تایباد ادامه داد: خون پاک شهید هنیه، عزم و اراده مردم آزاداندیش را بیش‌ازپیش تقویت می‌کند و قطعاً منجر به شکست اسرائیل غاصب و در نهایت پیروزی اسلام و آزادی قدس شریف خواهد شد.

مولوی فاضل حسینی بیان کرد: ایمان داشته و باور داریم که جهان اسلام باتکیه‌بر عنصر اقتدار و عقلانیت، پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به این جنایت بزرگ خواهد داد و انتقام خون این شهید مبارز و مجاهد را خواهند گرفت.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: حوزه علمیه جامعه‌الاحناف ضمن محکومیت ترور رذیلانه این مجاهد نستوه و با عرض تسلیت به ملت صابر و مظلوم فلسطین، بر تداوم حمایت و انتقام سخت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس از سران منحوس و جنایت‌کار صهیونیستی تأکید دارد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، بامداد روز دهم مردادماه ۱۴۰۳ که جهت شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران به تهران سفرکرده بود، در پی مورد اصابت قرارگرفتن محل اقامتش ترور شد و به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.