نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس همچون دیگر جنایات اخیر در منطقه، با چراغ سبز آمریکا و توسط رژیم قاتل و تروریست صهیونیستی انجام شده است.

احسان عظیمی راد روز شنبه در بازید از خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب گفته اند در هر جنایت و اقدامی که در منطقه روی می دهد رد پای آمریکا و اسرائیل دیده می شود و ترور شهید هنیه نیز همین گونه است.

وی گفت: پیش از این رژیم صهیونیستی در بیروت و همچنین در عراق اقداماتی علیه فرماندهان و نیروهای جبهه مقاومت انجام داد، علاوه بر کشتار روزانه مردم غزه و فلسطین آنها می خواهند با این ترورها جلوی نفوذ جبهه مقاومت را بگیرند اما جبهه مقاومت با اتکا به نگاه ارزشی و دینی هر روز پایدارتر و مقاوم تر می شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس شوک آور بود، بخشی به این دلیل بود که ایشان مهمان رسمی با ویزای دیپلماتیک بود و بواسطه مصونیت دیپلماتیک نباید به هیچ وجه مورد سوء قصد قرار گیرد اما رژیم قاتل و تروریست صهیونیستی جنایت ترور هنیه را مرتکب شد.

عظیمی راد با بیان اینکه ما ترور مهمانمان را خونخواهی می کنیم، افزود: همه ما دوست داریم پاسخ به جنایت ترور شهید هنیه به شدیدترین شکل ممکن باشد اما از آنجایی که ما رهبر بصیر و آگاهی داریم لذا باید از بعد تبعیت ولایی از رهبر معظم انقلاب به تدبیر ایشان ایمان داشته باشیم و در خصوص خونخواهی اسماعیل هنیه، نه از رهبری جلو باشیم و نه عقب بیفتیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قطعا مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب، خونخواهی صورت می گیرد اما این اقدام مطابق تدابیر مسوولان امر خواهد بود.

وی گفت: پس از وقوع این حادثه تروریستی برخی می خواهند امنیت ما و از طرفی دستگاه های امنیتی کشور را زیر سوال ببرند.

این نماینده مجلس گفت: نباید در مطالبه گری ها و نقدهایی که صورت می گیرد تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را زیر سوال ببریم، اگر قصور و کم توجهی شده قطعا باید رسیدگی و رفع شود اما نباید با برخی نقدها ستون خیمه امنیتی کشور را هدف بگیریم.

عظیمی راد اظهار داشت: این کشور مورد عنایت خداوند متعال قرار دارد و امیدواریم هر چه در خصوص اقدام ما علیه این جنایت روی دهد به خیر و صلاح در کشور منتهی شود و بتواند در مقابل تهدیدات علیه ایران بازدارندگی جدی ایجاد کند و روند رو به رشد کشور را در دولت جدید و مجلس فراهم کند.

برچسب ها: تروریست ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.