سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش صد درصدی طرح پزشک خانواده در روستا‌های کردستان

در حال حاضر صد درصد روستاییان استان تحت پوشش طرح پزشک خانواده قرار دارند.

مدیر گروه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: برنامه سلامت خانواده با همکاری اداره کل بیمه سلامت استان و با هدف افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقای کیفیت این خدمات در حال اجرا است.

بهروز اخوان افزود: در این برنامه از ظرفیت پزشکان بخش خصوصی برای ارائه خدمات به بیماران تحت پوشش برنامه سلامت خانواده استفاده می‌شود

وی بیان کرد: در ابتدای اجرای برنامه سلامت خانواده شهرستان‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت استان از نظر جمعیت، فضای فیزیکی و نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفت.

اخوان به سرشماری جمعیت و انتخاب پزشک اشاره و افزود: در اجرای این برنامه مراقبان سلامت نسبت به سرشماری جمعیت تحت پوشش اقدام می‌کنند و به گیرندگان خدمت حق انتخاب پزشک داده می‌شود.

مدیر گروه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: در راستای اجرای این برنامه شاخص‌های قابل مداخله توسط پزشک شناسایی شده که در ادامه اجرای برنامه میزان پیشرفت این شاخص‌ها و تأثیر آن بررسی می‌شود. وی به ارائه گزارش و پایش شاخص‌ها اشاره و تصریح کرد: به صورت ماهیانه مشکلات اجرای برنامه توسط شهرستان‌ها اعلام و در کمیته‌های استانی بررسی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.