سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا: فلسطینیان اکنون در جهنم زندگی می‌کنند

نماینده آمریکا در سازمان ملل بر زندگی جهنمی فلسطینیان در غزه به دلیل جنگ اذعان کرد.

آمریکا بزرگترین حامی تسلیحاتی و سیاسی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. با این حال، واشنگتن برای فریب افکار عمومی گاهی انتقادات سطحی از جنگ غزه مطرح می‌کند، اما در عمل با ارسال بمب‌های ۲ هزار پوندی به تل آویو، دست این رژیم را برای نسل کشی فلسطینیان باز می‌گذارد. 

به گزارش الجزیره، لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: فلسطینیان در غزه اکنون در جهنم زندگی می‌کنند. آنها هم اینک از کمبود شدید اقلام غذایی، آب آشامیدنی و دارو رنج می‌برند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اسرائیل باید اکنون گام‌های فوری بیشتری به منظور برداشتن موانع برای افزایش توزیع کمک‌ها در غزه بردارد. در حالی که ما شاهد پیشرفت‌هایی هستیم، اما سایر درخواست‌ها مربوط به تجهیزات ارتباطی حل نشده باقی می‌مانند. 

این مقام آمریکایی در ادامه با اشاره به برنامه‌های تل آویو به منظور گسترش شهرک سازی‌های در کرانه باختری گفت: واشنگتن درباره برنامه اسرائیل برای ساخت شهرک‌های جدید در کرانه باختری نگران است. اقدامات یکجانبه مغایر با قوانین بین المللی بوده و می‌تواند برای راهکار دو دولت مخرب باشد. 

نماینده آمریکا در سازمان ملل در نهایت از محکوم کردن توحش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اجتناب کرده و تنها خواستار رسیدن طرفین به توافقی برای استقرار آتش بس در غزه شد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.