سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش نذر خون در آذربایجان غربی

مدیرکل انتقال خون آذربایجان‌غربی گفت: عاشقان حسینی با یاد سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین در پویش نذر خون شرکت کردند.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عاشقان حسینی در تاسوعای حسینی در استان آذربایجان غربی به یاد سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش باحضور در مراکز خونگیری فعال در سطح استان و با شرکت در پویش نذر خون  که با شعار فرهنگ حسینی، نذر عاشقان برگزار می شود اقدام به اهدای خون نمودند و به یاری بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی شتافتند.

مجتبی قهرمان رضاییه افزود: پایگاه‌های ارومیه، نقده، میاندوآب، خوی در ۲ شیفت صبح و عصر و پایگاه ماکو و بوکان در شیفت صبح فعال هستند.

وی تصریح کرد:  تیم سیار انتقال خون روز گذشته و در روز تاسوعای حسینی در شهر سلماس مستقر بود که امروز عاشورا در تازه شهر اقدامبه خون گیری از عزاداران حسینی می کند.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم‌اکنون وضعیت ذخایر خونی استان مطلوب و خوب است، یادآورشد: طبق آمار تعداد اهداکنندگان خون و به ویژه اهداکنندگان خانم نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.