سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیبرمن: اقتصاد ما در حال فروپاشی است

رئیس یکی از احزاب صهیونیستی تاکید کرد اقتصاد این رژیم در حال فروپاشی و دیپلماسی آن در حال فرسایش است.

آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل خانه‌ی ما» با اشاره به اینکه سربازان رژیم صهیونیستی از یک کابوس رنج می‌برند، اقتصاد این رژیم در حال فروپاشی است، دیپلماسی‌اش در حال فرسایش است و شمال اراضی اشغالی در حال سوختن است ادعا کرد که ایران در حال مسلح شدن است.

براساس گزارش النشره، او در ادامه با تاختن به کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: حکومت نامشروع به گونه‌ای ادامه می‌یابد که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

او با تاکید بر اینکه باید مذاکرات برای رهایی اسرای صهیونیستی به دور از دوربین‌ها انجام شود، تاکید کرد: زمان آن فرا رسیده است که دولت دیگری اسرائیل را در مسیر درست برای بازگرداندن بازدارندگی ما قرار دهد. 

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستا‌های جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد. در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.