سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: با راکت‌های ترموباریک نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادیم

گردان عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در منطقه شجاعیه در غزه خبر داد.

گرچه رژیم صهیونیستی به طور گسترده از زمین، هوا و دریا در حال بمباران مناطق مسکونی و نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه است، اما این بدان معنا نیست که دست محور مقاومت برای وارد کردن ضربات دردناک به دشمن صهیونیست بسته است. 

به گزارش الجزیره، گردان عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در غزه خبر داد.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان مقاومت امروز موفق شدند نظامیان صهیونیست را پس از ورود آنها به یک خانه در منطقه شجاعیه هدف قرار داده و شماری از آنها را کشته و مجروح سازند. 

این بیانیه می‌افزاید: در این عملیات ما از یک راکت ترموباریک (بمب خلاء) برای هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست بهره گرفتیم و سپس رزمندگان حماس با مسلسل به روی آنها آتش گشودند. 

عزالدین قسام بدون اشاره به شمار دقیق تلفات نظامیان صهیونیست، از استفاده از تسلیحات دیگر همانند مواد منفجره ضدنفر در این عملیات علیه دشمن صهیونیست خبر داد. 

تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی به این خبر واکنشی نشان نداده است. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل از مجروح شدن بیش از ۹ هزار نظامی صهیونیست از زمان آغاز جنگ غزه خبر داده بود. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.