سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبر داد؛

احداث دو مرکز درمانی تامین اجتماعی در قم

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از برنامه ریزی برای ساخت مرکز درمانی تخصصی در مجاورت بیمارستان امام رضا (ع) و مرکز درمانی ملکی در منطقه پردیسان خبر داد.

سیدعلی موسوی مدنی، مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در استان قم عقب ماندگی‌هایی در زمینه درمان سازمان تامین اجتماعی از سال‌های قبل وجود دارد گفت: خرید دستگاه ام. آر. آی بیمارستان امام رضا (ع) تا سال آینده با هدف رفع کمبود‌ها و نیاز‌های بیمارستان انجام خواهد شد.

وی از افزایش تخت‌های بیمارستانی در تامین اجتماعی خبر داد، گفت: در ضلع شمالی بیمارستان امام رضا (ع) درمانگاهی تخصصی در مساحت ۳۵۰۰ متر و با ۴۰ تخت در دست ساخت قرار دارد.

موسوی مدنی افزود: با راه اندازی این درمانگاه فضای بیشتری برای بخش اداری و سایر فعالیت‌های بیمارستانی ایجاد می‌شود و کمبود‌های بیمارستان ۱۱۷ تختی امام رضا رفع می‌شود.

وی گفت: در این مرکز تخصصی بیشتر تخصص‌های لازم پیش بینی شده و از نورولوژی و مغز و اعصاب تا سایر تخصص‌های درمانی را شامل می‌شود.

موسوی اضافه کرد: در بیمارستان امام رضا توسعه ۶ تخت جدید ان، آی سی یو و ۵ اتاق نیز در بخش زنان و زایمان و آل، دی، آر افزوده خواهد شد و امیدواریم تا شهریور ماه این تخت‌ها به بهره برداری برسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.