سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور اطفای حریق مراتع در خوی

با هدف آمادگی نیرو‌های امدادی، مانور اطفای حریق در مراتع شمال آذربایجان غربی در خوی برگزار شد.

 رئیس اداره منابع منابع طبیعی و آبخیز داری خوی و مسئول اجرای این مانور هدف از برگزاری مانور اطفای حریق را ارتقای آمادگی یکان‌های حفاظت منابع طبیعی شمال استان در هنگام وقوع آتش سوزی در مراتع اعلام کرد و افزود: این مانور با مشارکت یکان‌های حفاظت ادارات منابع طبیعی ۴شهرستان شمال استان در یک هکتار از مراتع بخش ایواوغلی خوی اجرا می‌شود.

جواد جبلی افزود: باتوجه به بارندگی‌های مناسب امسال و پوشش گیاهی مناسب در مراتع شمال استان و افزایش خطر آتش سوزی اجرای این مانور در ردیف مصوبات اصلی مدیریت بحران‌استان قرار داشت.

وی گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مرتعداران در اطفای حریق و همکاری دستگاه‌های امدادی تخصصی شمال استان با یکان‌های حفاظت در کنترل و مهار آتش سوزی در مراتع از مهمترین محور‌های این مانور بود.

 رئیس اداره منابع منابع طبیعی و آبخیز داری خوی افزود: در این مانور یکصد و بیست نفر از گروه‌های امدادی یکان‌های حفاظت از منابع طبیعی و گروه‌های تخصصی امداد و نجات و اطفای حریق اعم هلال احمر، آتش نشانی، فوریت‌های پزشکی، بسیج ونیروی انتظامی، دهیاری‌ها در قالب ۱۲ گروه مراحل اطفای حریق در مراتع را بصورت مشترک تمرین کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.