با تخصیص ۲۹۷ میلیارد ریال ۶۹ کیلومتر از شبکه برق شهرستان سردشت توسعه و بهسازی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با صرف ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ۱۲۲ طرح در حوزه برق استان به برداری رسید گفت: در شهرستان سردشت نیز با تخصیص ۲۹۷ میلیارد ریال ۶۹ کیلومتر از شبکه برق شهرستان سردشت توسعه و بهسازی شد.

طاهر کیامهر  خاطر نشان کرد: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین و توسعه پایدار شبکه، طرح اصلاح و ساماندهی شبکه برق شهرستان سردشت به طول ۶۹ کیلومتر با اصلاح و تبدیل شبکه فشار ضعیف به کابل خود نگهدار انجام و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در سطح شهر و روستا‌های شهرستان سردشت جهت رفع ضعف ولتاژ، کاهش تلفات و جلوگیری از استفاده غیرمجاز از شبکه، ۶۳ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: در راستای تامین برق متقاضیان جدید طرح توسعه و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی در مناطق شهری سردشت به طول ۵ / ۲ کیلومتر و طرح تامین برق متقاضیان جدید در مناطق روستایی نیز به طول ۱ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین تصریح کرد: احداث ۲ دستگاه پست هوایی با هدف رفع ضعف ولتاژ، احداث ۳ کیلومتری شبکه روشنایی معابر با پایه‌های فلزی و توسعه فیدر و بالابردن سطح قدرت مانور شبکه توزیع از دیگر پروژه‌های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در سطح شهرستان سردشت می‌‎باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.