سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند

مدیر کل صداوسیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم قرار دارندتصریح کردوگفت: رسانه‌ها با رسالت انقلابی و تکلیف سیاسی و رویکرد تبیینی، نقش بسزایی در انتخابات پیش رو دارند.

رضایی  در نشست اندیشه ورز انتخاباتی و جمع خبرنگاران شهرستان‌ها گفت: صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با برنامه ریزی‌های انجام شده در آستانه انتخابات برنامه‌های متعدد تولیدی، خبری و ارتباط زنده و تولیدی در بخش‌های رادیویی و تلویزیونی پخش خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران صداوسیما در شهرستان‌ها در انتخابات پیش رو گفت: خبرنگاران شهرستان‌ها با انعکاس اخبار و گزارش‌ها و رویداد‌های انتخاباتی تعامل با دستگاه‌های متولی نقش بسزایی در انتخابات پیش رو دارند.

وی تصریح کرد: رویکرد اصلی صداوسیما بدور از هر گونه گرایش و نگرش سیاسی است و صرفا ایجاد زمینه برای حضورحداکثری مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه دشمن قصد شکست اراده انقلابی مردم را دارد افزود: دشمن در آستانه انتخابات با شایعه و هجمه پراکنی، جنگ روانی و القای ناامنی می‌خواهد اراده مردم نسبت به نظام و آرمان‌های انقلاب را تضعیف نماید.

مدیر کل صداوسیمای آذربایجان شرقی گفت: صداوسیما با بسیج تمامی امکانات در تبریز و شهرستان‌ها وجریان سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اقدام خواهد کرد.

برچسب ها: انتخابات ، رسانه ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.