سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری باشکوه انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری

فرماندار شهرستان بناب بر برگزاری باشکوه انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری تاکید کرد و گفت: روسای ادارات اجازه دارند از زیرساخت‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات استفاده کنند، اما به هیچ عنوان نباید در مجالس انتخاباتی شرکت کرده و طرفدار شخص خاصی باشد.

لعلی در جلسه شورای اداری بناب با اشاره به پیش ربودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کاندیدایی برای جذب رای کاندید دیگری را تخریب کند و از خط قرمز‌ها عبور کند قطعاً با وی برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: طی سالیان گذشته در شهرستان بناب اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف از بهداشت مدرسه سازی راهسازی، آسفالت کاری و ده‌ها پروژه عمرانی و خدماتی دیگر با اعتبارات ده‌ها میلیاردی انجام شده است و نباید این گونه اقدامات را کمرنگ نشان بدهیم.

 وی خاطرنشان کرد: از تمامی روسای ادارات تقاضا دادیم خدمات دولت طی سالیان گذشته را از راه‌های مختلف به خصوص کمک گرفتن از رسانه‌های رسمی شهرستان به سمع و نظر شهروندان برسانند و این گونه نباشد که عده‌ای در فضای مجازی تنها بگویند دولت طی چند سال اخیر یک آجر روی آجر دیگر نگذاشته است.

وی نصب پرچم ایران و عکس شهدا در تمامی ادارات را خواستار شد و گفت: متاسفانه در برخی از ادارات مشاهده می‌شود که پرچم ایران و یا عکس شهدا نیست و این در حالیست که ما می‌بایست به پرچم ایران و خون شهدا تعصب خاصی داشته باشیم.

 

برچسب ها: شهدا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.