سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۷۰ دانش‌آموز دختر از خمین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

۲۷۰ دانش‌آموز دختر این شهرستان روز چهارشنبه از مصلی امام خمینی(ره) و کنار قبور شهدای گمنام این شهر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار علی اکبر حسینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: ۲۷۰ دانش‌آموز دختر این شهرستان روز چهارشنبه از مصلی امام خمینی(ره) و کنار قبور شهدای گمنام این شهر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

این کاروان در قالب هفت دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی حضور می‌یابد و خادمان دانش‌آموزی، روحانی و همچنین راویان دفاع مقدس در طول اردوی راهیان نور در منطقه یا در مسیر، مسایل مختلف فرهنگی، اعتقادی و سیاسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

سرهنگ پاسدار علی اکبر حسینی افزود: دانش‌آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی دوکوهه، یادمان فتح‌المبین، شرهانی، دوکوهه، اروند کنار، شلمچه، هویزه، معراج الشهدا، شلمچه، مسجد جامع و موزه خرمشهر بازدید می‌کنند.

وی اظهار کرد: تقویت فرهنگ الگوپذیری دانش‌آموزان از ایثارگری‌ها، مقاومت و رشادت‌های شهدا مهمترین هدف راهیان نور است.

سرهنگ پاسدار حسینی، با اشاره به نقش تربیتی اردوهای راهیان نور تصریح کرد: قدم نهادن در مسیر تربیتی شهدا و الگو گرفتن از آنان برای تربیت دانش‌آموزان بیشترین تاثیر اخلاقی و تربیتی را دارد.

خمین بعنوان زادگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی یک‌هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.