سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۱۲۶ میلیارد تومان کمک موردی به نیازمندان

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۲۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان کمک موردی به نیازمندان استان مساعدت شده است.

 محمد صیادی معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، تسهیلات خرید و ساخت واحد مسکونی و  تسهیلات اشتغال از جمله خدماتی است که بخش عمده کمک‌های این نهاد را برای رفع محرومیت در جامعه شامل می‌شود.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در این میان برخی نیاز‌های محرومان وجود دارد که باید با کمک‌های موردی و اورژانسی مورد توجه قرار گیرد که بخشی از این کمک‌ها در دفاتر کمیته امداد توسط مددکاران و روسای ادارات انجام می‌شود.

وی افزود: بخش دیگر این کمک‌های مورد در سفر‌های مدیرکل کمیته امداد استان به نقاط مختلف که براساس برنامه ریزی در حال انجام است، صورت گرفته تا نیازمندی به واسطه برخی مسائل و گره‌های خاص دچار بحران در زندگی نشود.

صیادی اعلام کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان کمک موردی به ۹۱ هزار و ۸۹۱ نفر از نیازمندان و محرومان مساعدت شده است.

وی تصریح کرد: از این رقم ۵۵۰ میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) و مابقی از محل کمک‌های مردمی و خیران بوده است.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمک‌های موردی به مثابه مُسکنی است تا مددجو بتواند در شرایط مناسب تری به رفع مشکلات خود بپردازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.