سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای ارتقا خودباوری اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری، تلاشی مجدانه داشته باشید

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شما دانش آموزان بازوی توانمندی برای مدیران و معلمان در مدرسه هستید و خود را از هم اکنون برای مسئولیت‌های مختلف در آینده آماده کنید.

  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان،  بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان در سفر  به حوزه سیستان،   نشست و گفتگوی صمیمانه و   با دانش آموزان عضو تشکل‌های دانش آموزی شهرستان زابل شامل اتحادیه انجمن‌های اسلامی، سازمان دانش آموزی، شورای دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، خبرگزاری پانا، هلال احمر و و دیگر تشکل‌ها برگزار شد. 

حسن بروشکی در این نشست دانش آموزان را سرمایه بزرگ و اصلی دستگاه تعلیم و تربیت دانست و اظهار داشت: شما بازوی توانمندی برای مدیران و معلمان مدارس هستید و یقیناً حضور و مشارکت شما در برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگون مدرسه مثمر به ثمر خواهد بود. 

وی افزود: تلاش کنید خود و خدای تان را بهتر بشناسید و در راستای ساختن خودتان در ابعاد مختلف علمی، تربیتی، شخصیتی و رفتاری محکم و استوار گام بردارید و امیدوار به آینده و با نگاه بلند و روشن در مسیر اهداف تان حرکت کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: اگر بدنبال پیشرفت و تعالی در همه عرصه‌ها بویژه حوزه علم و ادب و فرهنگ هستید، بدانید که باید آگاهی، دانایی، بینش و بصیرت خود را ارتقا داده و هویت ملی و دینی را بهتر از گذشته بیابید.
بروشکی بیان داشت: در عصر امروز تغییرات جهانی با رویکرد تکنولوژی و فناوری همراه شده و از جمله الزامات موفقیت تان در این حوزه، فراگرفتن سواد رسانه‌ای است؛ از همین روی تلاش کنید با دانش روز گام به گام پیش روید.
وی با تاکید بر راه اندازی هیأت‌های اندیشه ورز در شهرستان‌ها و مناطق و ضرورت فراگرفتن مهارت‌های گوناگون بویژه مهارت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و علمی توسط دانش آموزان، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مهارت ها، مهارت مطالبه گری، اما از نوع منطقی آن است که باید مسلح به آن شوید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: همه امور و فعالیت‌ها را با اراده‌ای مستحکم، روحیه بلند جهادی و انقلابی انجام دهید و پیش ببرید و بدانید که در تصمیم گیری و تصمیم سازی برنامه‌های مدرسه با ارائه ایده‌ها و اندیشه‌ها بطور گسترده می‌توانید سهیم باشید.

بروشکی گفت: امروز بیش از پیش ضرورت جهاد تبیین و روشنگری در سطوح مختلف جامعه احساس می‌شود و دشمن شناسی و بصیرت افزایی در بین نسل نوجوان و جوان یک اصل مهم و انکارناپذیر است. 

وی افزود: تمام تلاش ما در مجموعه آموزش و پرورش استان در همه بخش‌ها و حوزه ها، ایجاد آرامش و کیفیت بخشی به امور آموزشی و تربیتی برای شما عزیزان بوده و خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.