مدیر کل آموزش و پرورش استان بر لزوم توجه دقیق و تقویت همه جانبه مدارس و تلاش برای تغییر از وضعیت موجود و رسیدن به مطلوب تاکید کرد.

  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی در جلسه مدیران مدارس شهرستان هیرمند ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اندیشه‌های ناب همکاران ساعی و خوش فکر در جای جای استان سرافراز سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: هنر مدیریت، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و بستر‌های پیدا و پنهان در مجموعه است و تفویض اختیار به عوامل زیر مجموعه کمک موثری به تحقق اهداف خواهد کرد.

 وی با اشاره به ضرورت تعامل و هم افزایی در بین اجزا و اعضای یک مجموعه خاطرنشان کرد: داشتن درک مشترک از یکدیگر و ارتباط گیری با دیگران، تسهیل کننده رفع مشکلات و چالش‌های موجود خواهد بود؛ از همین روی مدیران مدارس باید در مسیر برقراری تعامل با دیگران باشند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان یکی از برنامه‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جاری را تقویت مدارس دولتی و نظارت حداکثری بر مدارس غیردولتی عنوان نمود و بیان داشت: رصد، پیگیری و پایش دقیق کاستی‌ها، نواقص و مطالبات در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف باید به صورت دقیق و روزانه صورت پذیرد و لازم است برای رسیدن از وضعیت موجود به مطلوب و تغییر محسوس تلاش مجدانه و جهادی و بی‌وقفه داشته باشیم.

 وی مدیران مدارس را فرماندهان اصلی میدان و کارزار تعلیم و تربیت خطاب کرد و ادامه داد: تدبیر، درایت و مدیریت شما در کنار دیگر اعضای مجموعه خروجی اصلی نظام آموزشی خواهد بود.

 بروشکی مدرسه را مهم‌ترین رکن کار در آموزش و پرورش عنوان نمود و از مدیران مدارس به عنوان راهبران آموزشی و تربیتی که نقش الگویی برای معلمان و دانش آموزان دارند؛ یاد کرد.

وی در پایان بر لزوم فعالیت تشکل‌های مختلف دانش آموزی به عنوان بازویی برای مدیران و معلمان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های پیش روی مدارس تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار