مدیرکل آموزش و پرورش استان مدیران را به مثابه رئیس یک اداره با اختیارات کامل دانست و گفت: با همین نگاه باید در مجموعه نقش آفرینی کرده و از همه بسترها و پتانسیل ها برای رسیدن به نقطه هدف بهره گیری نمایید.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی در نشست مشترک هم اندیشی با مدیران مدارس نصرت آباد ضمن قدردانی از همت والا و تلاش‌های بی وقفه همکاران فهیم در مسیر تربیت و پرورش دانش آموزان، اظهار داشت: مدرسه تحول گرا مدیر تحول گرا و با برنامه می طلبد؛ مدیری که با کمک فکری، عملی و تعامل با دیگران کار را پیش برده و دارای برنامه ای مدون و متناسب با مقاطع زمانی مختلف باشد.

وی افزود: سند تحول بنیادین بدنبال تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است؛ از همین روی تربیت دانش آموزان تمام ساحتی و دارای ابعاد مختلف شخصیتی یک اصل مهم و انکارناپذیر است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: مدیر مدرسه به مثابه رئیس یک اداره با اختیارات کامل باید در مجموعه نقش آفرینی کند و از همه بسترها و پتانسیل ها برای رسیدن به نقطه هدف بهره گیری نماید.

بروشکی بیان کرد: شما در همه امور و موضوعات مدرسه و حوزه اختیاری خودتان مسئولیت دارید و نظارت و دقت نظر بیش از پیش در این راستا یک اصل و ضرورت است.
وی وجود تشکل‌های دانش آموزی در مدارس را یک ظرفیت خوب و بستری برای بروز توانمندی های دانش آموزان عنوان نمود و خاطرنشان کرد: محور بودن دانش آموزان در انجام فعالیت‌ها و اجرای برنامه ها کمک شایانی به تقویت حس اعتماد به نفس و خودباوری در بین آنان خواهد کرد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان توانمندسازی معلمان را از دیگر برنامه‌های مهم و تاثیرگذار در فرآیند تعلیم و تربیت عنوان نمود و گفت: قطار تحول نگرشی و بینشی در آموزش و پرورش در حال حرکت است و باید با کمک همدیگر در این مسیر بکوشیم.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل دوسویه خانه و مدرسه، همراهی تنگاتنگ اولیا با مدیر و معلمان و ظرفیت انجمن‌ اولیا و مربیان در تحقق برنامه‌ها و فعالیت های گوناگون مدرسه کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مدیران انقلابی و تحول گرا با تدبیر و برنامه حرکت می کنند و بدنبال تنوع بخشی در محیط کار و مجموعه هستند؛ شما مدیران مدارس نیز سعی کنید فضایی دلنشین، جذاب و آرام را برای حضور همکاران و دانش آموزان فراهم نمایید.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار