سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو: زمان اتحاد آمریکا و اسرائیل برای مقابله با ایران رسیده است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اتهام زنی علیه ایران، خواستار اتحاد میان واشنگتن و تل آویو به منظور مقابله با تهران شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنرانی خود در گردهمایی اعضای «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» موسوم به «آیپک» در واشنگتن که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد خواستار اتحاد میان واشنگتن و تل آویو برای مقابله با تهدیدات روزافزون ایران شد. 

بر این اساس، نتانیاهو گفت: ما باید با تهدیدات ایران مقابله کنیم. هم اکنون زمانی است که آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای جهان برای دفاع از ارزش های مشترک باید متحد شوند. 

وی در ادامهبا مداخله در امور داخلی کشورمان و  با اشاره به ناآرامی های اخیر ایران، خواهان گفتگو در این زمینه با دولت بایدن شد و گفت: تصور می کنم اجماع خوبی میان دو طرف در این باره وجود دارد. 

نتانیاهو با اشاره به تلاش های دولت خود برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی تاکید کرد: اکنون شاهد آن هستیم که سران کشورهای عربی نظر خود را درباره ما تغییر داده و دیگر اسرائیل را به عنوان دشمن در نظر نمی گیرند. ما هم اینک شریک آنها هستیم. 

نتانیاهو که رهبر حزب افراط گرای لیکود است پیش تر وعده داده بود در صورت روی کار آمدن کابینه خود به دنبال عادی سازی بیشتر روابط با کشورهای عربی و مقابله با ایران خواهد بود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
U-238
۱۶:۱۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱
فیلم تمام شده و سینما تعطیل شده. پاشو برو خونت بگیر بخواب.خمش دلار هم اخ کن بیاد.