سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور:

۲۱۳ خانه هلال در خراسان جنوبی راه اندازی شده است

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: تاکنون در خراسان جنوبی ۲۱۳ خانه هلال برای ارائه خدمات بهداشتی، اجتماعی، و درمانی راه اندازی شده است.

سلیمی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی میدانی ویژه مسئولان خانه‌های هلال خراسان جنوبی در بیرجند گفت: تاکنون ۲۱ حادثه و سانحه در کشور شناسایی شده است و بیش از دو میلیون نفر جوان داوطلبانه با هلال احمر در نقاط مختلف کشور همکاری می‌کنند.

به گفته او بیش از شش هزار و ۵۰۰ خانه هلال در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۱۳ خانه هلال در خراسان جنوبی است و حدود ۱۳۰ نفر از مسئولان خانه‌های هلال خراسان جنوبی در کارگاه آموزشی توانمند سازی مسئولان خانه‌های هلال این استان شرکت کرده‌اند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را افزایش اطلاعات مسئولان خانه‌های هلال در حوزه‌های مختلف امداد و نجات، بحث‌های مربوط به خدمات اجتماعی و ارتقای سطح تاب آوری جوامع محلی اعلام کرد.

 او تصریح کرد: با توجه به ارائه الگوی موفق خانه‌های هلال و طرح آن در فدراسیون جهانی صلیب سرخ به عنوان یک الگوی موفق در این خصوص، مقرر شد طرح راه اندازی خانه‌های هلال توسط فدراسیون جهانی صلیب سرخ به سایر جمعیت‌ها ملی صلیب سرخ و هلال احمر جهان به عنوان الگوی موفق ابلاغ شود.

سلیمی افزود: امیدواریم با رفع مشکلات موجود و تأمین منابع مالی بتوانیم در ارائه خدمات بهداشتی، اجتماعی و درمانی به مردم عزیز ایران اسلامی در مناطق کم برخوردار و روستایی با همکاری خانه‌های هلال بیش از گذشته خدمات شایسته‌ای را توسط هلال احمر ارائه کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.