رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس از افتتاح خانه هلال منطقه بهشت آباد باغشهر اسلامیه در پنجمین روز از هفته بسیج با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی و مسئولین شهرستانی خبر داد.

ظهیری در حاشیه افتتاح خانه هلال روستایی بهشت آباد، گفت: خانه هلال منطقه بهشت آباد باغشهر اسلامیه دومین خانه هلال در شهر اسلامیه و چهاردهمین خانه هلال احمر در سطح شهرستان فردوس است.

او با اشاره به اینکه این خانه هلال در محل مسجد ابوذر غفاری باغشهر اسلامیه راه اندازی شده است، افزود: خانه‌های هلال شعبه‌های کوچکی از هلال احمر در سطح مناطق شهری و روستایی هستند که با ساختار کاملاً داوطلبانه در این مناطق فعالیت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس ادامه داد: خانه‌های هلال وظیفه جذب، سازماندهی و آموزش اعضا، شناسایی افراد محروم و کم برخوردار و همچنین معرفی به هلال احمر شهرستان جهت کمک‌های معیشتی و درمانی و … را بر عهده دارند.

ظهیری با بیان اینکه خانه هلال منطقه بهشت آباد با استفاده از کمک‌های خیرین به بانک امانات تجهیزات پزشکی (شامل ویلچر عصا واکر و …) نیز مجهز شده است، گفت: مردم می‌توانند در صورت نیاز با مراجعه به خانه هلال از این امکانات استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.